Saturday, March 12, 2011

dugaAn byAK snAdd !!!...

kNpa id0p nie pn0h dugaan aq pn xtw r ..
ad gAK  n0hh 0wg xpuaS aty..
nk buad mcm mna??
kn dh 0wg xpuas aty nk buad mcm mna?/
redha jewp larhh dugaan allh bg knA terima jewplahh...
ishh gram bt0y larr aq..
nkn `bsbaq lagu mna pn xtw r
buad bek mcm ny buad jhat agi r!!
10si0n2...


\

Aimilalali Berceloteh :)

No comments:

Post a Comment